• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84808
+
-

اجرای 5طرح ورزشی در باشت

اخبار
اجرای 5طرح ورزشی در باشت

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت:۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت 5 طرح ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان اختصاص یافته است. 

به گزارش ایرنا، «مهدی عسکری» افزود: این اعتبار از محل بودجه نفت برای کمک به احداث سالن ورزشی بوستان، زمین چمن مصنوعی در روستاهای چاه تلخ، تلچگاه، چم بلبل و برغون پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در حالی که تا پیش از دولت یازدهم زمین مصنوعی فوتبال در این شهرستان وجود نداشت، با پیگیری‌های مسئولان هم‌اکنون ۱۲ زمین چمن ورزشی در روستاهای باشت ایجاد شده که 8 مورد آن در روستاها و بقیه در مناطق شهری احداث شده است. 

عسکری عنوان کرد: روستاهای حاج قلندر، خان احمد، برمامیون، منصورآباد، کته،بوستان، شوش علیا ،و بیدک در دولت تدبیر و امید صاحب زمین چمن ورزشی شده‌اند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان باشت ابراز کرد: ۱۵ طرح ورزشی از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در مناطق شهری و روستایی باشت اجرا شده است. عسکری تصریح کرد: این طرح‌ها با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت، ۱۰ طرح ورزشی در مناطق روستایی و 5 طرح نیز در مناطق شهری باشت احداث شده است. رئیس اداره ورزش و جوانان باشت ابراز کرد: هم‌اکنون 3 طرح ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی تصریح کرد: بیش از 1۲۵۹ ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های ورزشی در شهرستان فعالیت می‌کنند. عسکری گفت: هم‌اکنون ۱۶ هیات ورزشی در باشت فعالیت می‌کند، در حالی که در سال‌های گذشته 4 هیات بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید